Syukur Ya Allah~

Saturday 30 June 2012

Aku Hanya Insan Biasa

UMAR ABDUL AZIZ TELADAN TERBAIK UNTUK PARA PEMIMPIN

Just finished reading islamic novel, UMAR ABDUL AZIZ, Bayangan Khalifah Ar-Rasyidin. Contohilah dia, jika anda mahu memegang amanah sebagai pemimpin.

Assalamualaikum w.b.t.
Heya semua, aku datang balik to place where I belong. This time, aku overnight rumah Wan, kat Villa Cyber Heights. Syukur kepada Allah S.W.T, inilah rezeki yang aku kecapi, dan segala yang berlaku ada hikmahnya. Segalaa yang berlaku adalah kemahuan-Nya. Aku hanya merancang, dia menetukan.

Sebab aku dah lama, meninggalkan tempat ini, inilah masa aku mencatat segala kenangan yang ada.
Biarpun pahit atau manis, tetap di ingatan.

49th Sports Day.
- Its all about sports and blala. Untuk Form4, aku kena juga participate dalam long distance. Aku tak mahu, tapi di paksa rela. so, kenalah training, aku paling tak suka acara trek, tapi, tahun depan aku berazam untuk pembaharuan. So, aku dapat 9th dalam acara 800m dan 6th dalam acara 1500m, pancit giler wooo.. takde rezeki kut tahun ni, takper, next year mungkin ada.

- For Form4, kitaorg cuma buat banner je. 2 banner. start buat petang sebelum hari sukan, about 3pm - 5am keesokannya. At least, aku menyumbang, tapi itulah kenangan, sambil buat banner, alunan muzik pelbagai rentak membingitkan suasana bilik bacaan blok B atas. dalam pukul 2am, aku terlelap. malam tu dapat baju rumah sukan design baru, boleh tahan.

- Esok, hari sukan, Zaaba got second for perbarisan kawad and first for hiasan khemah. 4x100m form4 pun dapat first. Sebab budak ragbi takda, untunglaa mereka pergi Iskandar 10;s kat Johor.

ZAABA STILL THE CHAMPION

FOR 4 years, since I was form 2.

Results for mid-year term.

BATCH ; 29 / 162
CLASS ; 9 . 29

itu semua rezeki daripada Allah,
solat Dhuha selalu, InsyaAllah akan beroleh kejayaan,
jaga hubungan dengan Allah S.W.T